לקבלת טיפים "לזוגיות מתגמלת" חינם, הירשם
* שם
  טלפון
* דוא"ל
  הערות
*קוד אבטחה
 

טיפול זוגי דתי

טיפול זוגי דתי או לבני זוג חרדים זהו עיסוק שאני שמחה להתמודד עם אתגריו, ושמחה שבעתיים לעמוד באתגר ולספק כלים שפותרים קושי זוגי או משפחתי.

זוגיות היא טנגו שנדרשים לו שניים, אבל לפעמים כשהצעדים מתבלבלים, צריך מישהו שיארגן את הריקוד מחדש. ל"מישהו" הזה קוראים מטפלת זוגית. מטרתו של טיפול זוגי היא לשפר את התקשורת והקשר בין בני זוג, להעמיק את האינטימיות ולבסס את היחסים על  שיתוף וכבוד הדדי. פעמים רבות בני זוג עומדים בפני פרידה כואבת בשל קרע שהם לא מסוגלים לאחות בעצמם. אני שמחה להיות ′התופרת′ של הקרע ולספק ייעוץ זוגי, שמביא לגיבוש הבנות חדשות אצל בני הזוג, ומאפשר להם לחזור ולחיות יחד בצורה הרמונית ומכילה יותר. 
משפחה היא ערך עליון עבור רובנו, אך לעיתים אותה מערכת רגשית כה חשובה בחיינו, המהווה מקור כוח, תמיכה וצמיחה, עלולה להיתקל בקשיים וביחסים מורכבים וטעונים. כמטפלת משפחתית אני יודעת ש"הכל נשאר במשפחה" עד שאי אפשר יותר, ואז נדרש גורם חיצוני שיסייע לחולל את השינוי הנדרש. הנחת הבסיס של טיפול משפחתי היא שכל פרט בתוכה משפיע על שאר הפרטים ומושפע מהם. קושי של אחד מבני המשפחה הוא לעיתים ביטוי של קושי במערכת היחסים המשפחתית בכללותה. לפיכך, בתור מטפלת משפחתית, אני בוחנת את היחסים והקשרים בין בני המשפחה, וכן בעולמו הפרטי של כל אחד מהם. לאחר אבחון המרקם הזוגי או המשפחתי, אני מאתרת את הכוחות שיכולים להביא להבראת היחסים ולתפקוד יעיל ובריא, ובעזרתם אני מסייעת לפרטים שבמערכת לשנות דפוסי התנהגות בלתי יעילים.
טיפול זוגי דתי או ייעוץ זוגי לדתיים הם הזמנה לשיח פתוח ובטוח, בו כל צד יכול לבטא את צרכיו, רגשותיו ומצוקותיו בחופשיות. ואתם מוזמנים...
מומלץ לפנות אל טיפול זוגי דתי  במצבים כגון:
·         מצבי משבר כדוגמת: תהליכי פרידה וגירושין, אובדן, מחלה, פיטורים.
·         תקופות מעבר כדוגמת: הריון ולידה, גיל התבגרות, תחילת/סיום לימודים, פרישה לגמלאות.
·         בעיות ביחסי הורים וילדים כדוגמת: הצבת גבולות, אובדן סמכות הורית.
·         בעיות התנהגות של ילדים ומתבגרים כדוגמת:
          בעיות משמעת, תפקוד לקוי בבית או בבי"ס, בעיות חברתיות, תלות או ניכור.
·         בעיות בין אחים – מריבות וקונפליקטים.
·         בעיות במשפחה – בעיות תקשורת וקונפליקטים.
·         מעורבות ילדים בקונפליקטים זוגיים.
·         בעיות עם משפחת המוצא.
·         קשיים במסגרת בניית פרק ב′, מערכת משפחתית חדשה.

 

 
 
עיצוב ובניה שטיבל.קום